Ahad, 18 Januari 2009

Aquaria 2


Masuk minggu ke 4 suasana aquarium kat ofis aku lebih ceria
dengan kehadiran 2 ekor KELAH. Tahniah kepada aku yang
telah berjaya memancing Raja Sungai ni dan selamat dibawa
ke Ofis. Kira rekod baru pancing kelah guna umpan roti je..hehe.
Petang tu jugak aku pi kedai ikan survey harga kelah ni..
Rm220-Rm320 sekor ikut saiz. Perghhh!!!
Sambil survey harga aku pi beli pokok-pokok dalam air tu.
Malam tu jugak reconstruction. Petang tu juga cari kulit
siput untuk decor aquarium tu..Superb!
Sehingga pagi ni aku tengok ikan-ikan tu ok ke tak gaduh kira
boleh berkawan koi jepun ngan kelah melayu ni..
Fasa seterusnya aku nak hijaukan dasar aquarium ni
bagi nampak real macam dalam sungai.
Kredit: Tq kat Bob yang banyak consult & tolong maintain
Aquaria ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan