Rabu, 16 April 2008

Salam perkenalan Jalan-jalan Selalu @ Wehadjoy...

Salam perkenalan Jalan-Jalan Selalu..kenapa Jalan-jalan selalu? sebab macam-macam ada...haha
Sejarah fotografi aku bermula dari kamera film dan beralih kepada Digital. Era digital bermula tahun
2002 masa study kat KL. Memang membantu untuk buat Web, presentation, masa keje pun pakai untuk buat buku log...Digital Compact 4biji aku pakai sehinggalah aku telah 'diracun' kawan aku ELME masa raya tahun lepas dia bawa DSLR datang rumah aku..huhu..dalm minggu tu juga aku angkat satu DSLR..abis juga RM2K++ beli cash tu..haha minat punya pasal...betulla manusia tak pernah puas..dah lepas angkat DSLR ni pun dah berhajat nak angkat lagi canggih..ish sabar..sabar..haha..

Dari zaman sekolah menengah dulu pakai Film kamera untuk snap gambar dalam kelas, padang bola, kenduri,
asrama..mcm2..tapi kena budget gak kan maklumlah pakai filem....Nostalgianya bila berjauhan dari adik beradik bila tengok balik gambar lama2, alahai syahdunya...ni salah satu gambar zaman dulu masa adik2 aku kecik lagi..sapa yang snap gmbar ni aku pun tak tahu..sekarang sorang kat UPSI sorang amik STPM tahun ni..
dah besar2 pun mcmtula diorang rapat je..yang berubahnya pakai baju merah tu lagi tinggi dari baju biru tu.
baju diorang pakai pun sama depan tulisannya UJANG..masa tu zaman Ujang (kartunis Majalah Gila-Gila) tengah top..begitulah nilai sekeping gambar bagi aku..

So korang suma yang belum lagi angkat satu kamera silalah berbuat demikian ahaha..
Pastu bikin satu blog and share with your family, friends..and all people in the world..


salam & Thanks

shahrul

Tiada ulasan:

Catat Ulasan